Aktualności

Ogłoszenie o przystąpieniu do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu miejscowości Wiele, gmina Karsin

Karsin, dnia 23 lipca 2020 r.

RGŚ.6721.1.3.1.2018/2020.MJK.RO

 

OGŁOSZENIE

o przystąpieniu do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu
 miejscowości Wiele, gmina Karsin

 

Na podstawie art.17 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 293 ze zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Karsin Uchwały Nr IV/30/19 z dnia 28 lutego 2019 roku w sprawie zmiany Uchwały Nr XXIV/212/17 Rady Gminy Karsin z dnia 21 czerwca 2017 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Wiele, gmina Karsin oraz Uchwały Nr IX/66/19 Rady Gminy Karsin z dnia 26 września 2019 r. w sprawie sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej w Uchwale Nr IV/30/19 Rady Gminy Karsin z dnia 28 lutego 2019 r. w sprawie zmiany uchwały Nr XXIV/212/17 Rady Gminy Karsin z dnia 21 czerwca 2017 r. o przystąpieniu do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Wiele, gmina Karsin.

Granice obszaru objętego planem wyznaczono na załączniku graficznym, stanowiącym załącznik nr 1
do uchwały.

Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego planu miejscowego na piśmie do Wójta Gminy Karsin, ul. Długa 222, 83–440 Karsin w terminie do dnia 31 sierpnia 2020 r. Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię i adres Wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

Zgodnie z art. 39 ust.1 pkt. 1 i 2 w związku z art. 46 pkt.1 i art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska
oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 283 ze zm.) zwanej dalej ustawą, zawiadamiam, że Gmina Karsin przystępuje do postępowania w sprawie strategicznej oceny oddziaływania
na środowisko skutków realizacji ww. planu, obejmującego w szczególności sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Dokumentacja sprawy wyłożona jest do wglądu w Referacie Rozwoju Gospodarczego i Ochrony Środowiska przy ul. Długiej 222 – pok. nr 4 i można zapoznać się z nią w godzinach pracy urzędu po wcześniejszym telefonicznym umówieniu.

Stosownie do przepisów art. 39 ust. 1 pkt. 3 i 4 i art. 40 ustawy, zainteresowani mogą składać wnioski
w terminie do dnia 31 sierpnia 2020 r.

Wnioski na piśmie należy składać w kancelarii Urzędu Gminy w Karsinie, pocztą na adres ul. Długa 222,
83–440 Karsin, ustnie do protokołu w Referacie Rozwoju Gospodarczego i Ochrony Środowiska przy ul. Długiej 222 – pok. nr 4 lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: planowanie.przestrzenne@karsin.pl. Wniosek powinien zawierać imię nazwisko lub nazwę jednostki organizacyjnej i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenia nieruchomości, której wniosek dotyczy.

Zgodnie z art. 41 ustawy wnioski wniesione po terminie pozostaną bez rozpatrzenia. Organem właściwym do rozpatrzenia złożonych wniosków jest Wójt Gminy Karsin.

Zgodnie z art. 1 ust. 2 pkt 11, art. 7 oraz art. 17a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym niniejsze ogłoszenie wraz ze stosowną klauzulą informacyjną, z zachowaniem przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO), zostanie zamieszczone na stronie Gminy Karsin, w Biuletynie Informacji Publicznej, w widocznym miejscu na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Karsin oraz na tablicy ogłoszeń Sołectwa Wiele. Udział w postępowaniu ma charakter dobrowolny. Każdy, kto składa wnioski do planu miejscowego, podaje swoje dane obowiązkowo albowiem przesłanką do przetwarzania danych jest przepis prawa (art. 1 ust. 2 pkt 11, art. 7 oraz art. 17a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) i jednocześnie oświadcza, że zapoznał się z klauzulą informacyjną Administratora.

 

Wójt Gminy Karsin

Roman Brunke

 

 

Klauzula Informacyjna zgodna z Art. 13
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym dalej RODO


1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Karsin ul. Długa 222, 83–440 Karsin tel. 58 687 33 22 (centrala) e-mail: ug@karsin.pl

2. W sprawach dotyczących przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ochroną danych osobowych możecie Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: ug@karsin.pl

3. Dane osobowe będziemy przetwarzać w celu załatwienia sprawy, na podstawie:

- art. 6  ust. 1 lit. a i c RODO,

- ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 293 ze zm.),

- ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 283 ze zm.),

- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 713 ze zm.)

- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 256, ze zm.),

Następnie Państwa dane osobowe będziemy przetwarzać w celu wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów wynikających z ustawy z dn. 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164)

4. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt. 3 odbiorcami Państwa danych osobowych będą organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa oraz osoby posiadające dostęp do informacji publicznej w trybie ustawy o dostępnie do informacji publicznej, w przypadku w którym nie zachodzi podstawa do ograniczenia dostępu zgodnie z art. 5 Ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1429 ze zm.), ponadto dane mogą być ujawnione podmiotom, z którymi zawarto umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.

5. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:

a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych

b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne

c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (nie dotyczy przypadków określonych w Art. 17 ust. 3 RODO)

d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych

e) prawo do przenoszenia danych

f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych

6. W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

7. Państwa dane nie będą przekazane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

8. Państwa dane będą przechowywane przez okres wynikający z celów przetwarzania opisanych w pkt. 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa tj. 5 lat od 1 stycznia następnego roku po ostatecznym załatwieniu sprawy). Dane kontaktowe będą przechowywane przez Administratora Danych Osobowych do momentu wycofania przez Państwa zgody lub załatwienia sprawy.

9. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposobie i trybie określonym w przepisach RODO oraz Ustawy o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). Adres organu nadzorczego: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, kancelaria@uodo.gov.pl

10. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

11. Podanie danych jest obowiązkiem ustawowym wynikającym z art. 63 § 2 ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 256, ze zm.). Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania w celu uczestnictwa w postępowaniu administracyjnym. Niepodanie danych powoduje niemożliwość uczestniczenia w postępowaniu administracyjnym. Podanie danych kontaktowych jest dobrowolne. Niepodanie danych kontaktowych będzie skutkowało niemożnością kontaktu telefonicznego z Państwem.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Rozwoju Gospodarczego i Ochrony Środowiska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 lipca 2020 14:27
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marta Kulas
Ilość wyświetleń: 811
28 lipca 2020 14:30 (Marta Kulas) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
28 lipca 2020 14:28 (Marta Kulas) - Dodanie załącznika [skmbt_22320072814240.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
28 lipca 2020 14:27 (Marta Kulas) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)