Karsin, dnia 10.09.2023 roku.
Nr GPŚ. 6733.5.2023.AS.MW
O B W I E S Z C Z E N I E
WÓJTA GMINY KARSIN
w sprawie wydania decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
Stosownie do przepisu art. 49 i art. 97 §2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.z 2021roku, poz. 735 ze zm.) oraz art.53 ust 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U.Nr 80 poz. 717 z późn. zm.)
Wójt Gminy Karsin
zawiadamia
strony postępowania o wydaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego GPŚ 6733.5.2023 AS.MW z dnia 29 września 2023r. dla planowanego przedsięwzięcia pn. ”Budowa nawierzchni asfaltowej i chodników wraz z infrastrukturą towarzyszącą na ulicy Strażackiej, Parkowej, Ogrodowej w miejscowości Karsin na terenie działek ewid. nr 673, 142/3, 131/3, 131/4, 130/3, 128/3, 130/1, 186,133,132,138/3, 139/3, 138/1 obręb Karsin gm. Karsin”
Informuję również, że niniejsze decyzję służy stronom prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gdańsku.
Doręczenie niniejszego obwieszczenia stronom postępowania uważa się za dokonane po upływie
14 dni od dnia w którym nastąpiło upublicznienie.
Strona postępowania zgodnie z art. 73 § 1 kpa ma prawo wglądu w akta sprawy, sporządzenia z nich notatek, kopii lud odpisów. Prawo to przysługuje również po zakończeniu postępowania. Zainteresowane strony postępowania mają możliwość zapoznania się z treścią wyżej wymienionej decyzji oraz całą dokumentacją sprawy w Urzędzie Gminy Karsin ul Długa 222 pok. Nr 2 w godz. pracy urzędu.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Karsin