Karsin, dnia 7 września 2016r.
WÓJT GMINY KARSIN
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Sekretarza Gminy Karsin.
nazwa stanowiska pracy
- Adres jednostki i określenie stanowiska pracy:
Adres jednostki: Urząd Gminy Karsin, ul. Długa 222.
Nazwa stanowiska- Sekretarz Gminy.
Wymiar czasu pracy: pełen etat.
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne;
- co najmniej cztero letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21.11.2008. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. *02), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych;
- obywatelstwo polskie;
- nieposzlakowana opinia;
- osoba ubiegająca się o stanowisko urzędnicze:
- musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
- nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
f) znajomość obsługi komputera.
- Wymagania dodatkowe:
- umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi;
- zdolność analityczna i umiejętność pracy w zespole;
- znajomość regulacji prawnych, związanych z funkcjonowaniem samorządu gminnego.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Zastępstwo Wójta i Zastępcy wójta w czasie ich nieobecności, w zakresie związanym z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu Gminy;
2) Zapewnienie sprawnego funkcjonowania urzędu, a w szczególności”
- opracowywanie projektów zmian Regulaminu Organizacyjnego;
- opracowywanie projektów podziału referatów na stanowiska pracy;
- opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy;
- nadzór nad organizacją pracy w urzędzie oraz koordynowanie prac związanych z doskonaleniem kadr;
- nadzór nad dyscypliną pracy w Urzędzie;
- kontrola wewnętrzna;
- przedkładanie wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy urzędu;
- nadzór nad przygotowaniem projektów zarządzeń wójta;
- nadzór nad przygotowywaniem materiałów na sesje rady i posiedzenia komisji;
- wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio podległych;
- wnioskowanie do wójt i innych władz o przyznanie odznaczeń, nagród i wyróżnień dla pracowników urzędu i osób związanych z funkcjonowaniem samorządu;
- koordynacja i nadzór nad zakupem środków trwałych;
- koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, referendami i spisami;
- nadzór nad systemem zamówień publicznych w urzędzie;
- ogólny nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przez pracowników urzędu czynności kancelaryjnych i archiwalnych.
- Warunki pracy na stanowisku:
- praca w wymiarze 1 etatu,
- wynagrodzenie ustalone zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j. Dz.U. z 2014r. poz. 1786 zpz) oraz Regulaminu Wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Karsin;
- wynagrodzenie wypłacane do końca każdego miesiąca;
- praca przy komputerze;
- kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami urzędu.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie dyplomów poświadczających posiadane wykształcenie i staż pracy,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- inne dokumenty potwierdzające przydatność do pracy na danym stanowisku,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
W przypadku niedostarczenia kompletu wymienionych dokumentów, kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
- Dodatkowe informacje:
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt. 4b ustawy o pracownikach samorządowych- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia ( tj. w sierpniu 2016r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Karsin w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.
- Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Urzędzie Gminy Karsin lub pocztą na adres: Urząd Gminy Karsin, 83- 440 Karsin, ul. Długa 222 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Gminy w terminie do dnia 19 września 2016r. /nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP/.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.karsin.ires.pl) oraz na tablicy ogłoszeń.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych t.j.(Dz. U. z 2014r. poz.1182 ze zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (t.j.Dz. U. z 2016 r. poz. 902)”.
Wójt Gminy Karsin