Nabór na stanowiska pracy

Podinspektor ds. geodezji, planowania przestrzennego i gospodarki gruntami.

Karsin, dnia  21.10. 2021r.


WÓJT GMINY KARSIN

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

Podinspektor ds. geodezji, planowani przestrzennego i gospodarki gruntami.
nazwa stanowiska pracy

 

1. Adres jednostki i określenie stanowiska pracy:


Adres jednostki:          Urząd Gminy Karsin, ul. Długa 222.

Nazwa stanowiska:     Podinspektor ds. geodezji, planowani przestrzennego i gospodarki gruntami.

Wymiar czasu pracy:  pełen etat.

 

2. ZAKRES OBOWIĄZKÓW:


  1. Wydawanie decyzji z tyt. wzrostu wartości działek po uchwaleniu zmiany do planu zagospodarowania przestrzennego.
  2. Informacyjne prowadzenie ewidencji gruntów.
  3. Przygotowywanie wniosków i materiałów do komunalizacji gruntów.
  4. Wykonywanie niezbędnych czynności dla wydawania decyzji administracyjnych w zakresie przejęcia, przekazania i sprzedaży gruntów.
  5. Wydawanie postanowień i decyzji na rozgraniczenie działek oraz podział działek.
  6. Badanie ksiąg wieczystych i zakładanie nowych dla nieruchomości gminnych.
  7. Prowadzenie gospodarki gruntami stanowiącej własność gminy.
  8. Przygotowywanie przetargów na sprzedaż i dzierżawę nieruchomości gminnych.
  9. Wydawanie decyzji o przekazaniu gruntów gminy w zarząd lub użytkowanie wieczyste.
  10. Prowadzenie oraz przygotowywanie materiałów związanych z nadawaniem nazw miejscowości i ulic.
  11. Nadawanie numerów budynkom oddawanym do użytku.
  12. Prowadzenie spraw z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.
  13. Przygotowywanie i przedkładanie do uchwalenia radzie gminy miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
  14. Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu.
  15. Wydawanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
  16. Składanie wniosków o wpis do rejestru zabytków dóbr kultury nieruchomości.
  17. Działanie w porozumieniu z wojewódzkim i powiatowym konserwatorem zabytków w zakresie użytkowania obiektu zabytkowego zgodnie z zasadami opieki nad zabytkami.
  18. Udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie – Prawo zamówień publicznych.
 

3. WYMAGANIA KONIECZNE:


  • spełnienie wymogów określonych w art. 6 ust. 1 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019t..poz. 1282) określonych dla stanowisk urzędniczych;
  • wykształcenie wyższe (preferowane techniczne) o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku;
  • dobra znajomość przepisów prawa w zakresie prawa budowlanego, planowania przestrzennego i gospodarki gruntami;
  • biegła obsługa oprogramowania MS Office (Word, Excel);
  • odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność, terminowość, dobra samoorganizacja, zdolność do pracy pod presją czasu;
  • niekaralność.
 

4. WYMAGANIA DODATKOWE:


  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • umiejętność interpretacji stosowania w praktyce przepisów prawa;
  • znajomość procedur administracyjnych: kodeks postepowania administracyjnego, przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, instrukcji kancelaryjnej, ustawy o finansach publicznych;
  • prawo jazdy kat. B.
 

5. WYMAGANE DOKUMENTY:


  • CV i list motywacyjny;
  • kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz przebieg pracy zawodowej,
  • kserokopia dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje,
  • oświadczenie kandydata o niekaralności,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

W przypadku niedostarczenia kompletu wymienionych dokumentów, kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

 

6. Dodatkowe informacje:


Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt. 4b ustawy o pracownikach samorządowych- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Karsin w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

 

7. Miejsce i termin złożenia dokumentów.


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Urzędzie Gminy Karsin lub pocztą na adres: Urząd Gminy Karsin, 83- 440 Karsin, ul. Długa 222 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. geodezji, planowani przestrzennego i gospodarki gruntami. w terminie do dnia 3 listopada 2021r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP).

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej  Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.karsin.pl) oraz na tablicy ogłoszeń.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzonej klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz.1781) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)”.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 października 2021 08:33
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marta Kulas
Ilość wyświetleń: 1116
12 listopada 2021 12:35 (Łukasz Datta) - Dodanie załącznika [informacja_o_wynikach_naboru.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
12 listopada 2021 12:34 (Łukasz Datta) - Dodanie załącznika [lista_kandydatow.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
21 października 2021 08:37 (Marta Kulas) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)