Karsin, dnia 24 listopada 2023 roku.
Nr GPŚ. 6733.6.2023.AS.MW
O B W I E S Z C Z E N I E
WÓJTA GMINY KARSIN
o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
Stosownie do przepisu art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023r. poz. 775 z póź. zm..) w związku z art. . 53 ust.1 3 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 2023 poz.977 z późń.zm.), zawiadamiam,
że, w dniu 24 listopada ia 2023 roku na wniosek Gminy Karsin ul. Długa 222, 83-440 Karsin zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na budowie nawierzchni asfaltowej i nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Borsk na działkach o nr ewid. 116,131,122,89 obręb Borsk gm. Karsin
W związku z powyższym, zgodnie z art. 10 K.p.a. zapewnia się stronom czynny udział w postępowaniu administracyjnym i możliwość wypowiedzenia się co do zebranych materiałów, tj. wniosku inwestora o wydanie przedmiotowej decyzji w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia niniejszego zawiadomienia, w siedzibie Urzędu Gminy w Karsinie - Referat Gospodarki Przestrzennej i Środowiska, ul. Długa 222, 83-440 Karsin, pokój nr 2 w godzinach od 700 – 1500.
Dane w przedmiotowej sprawie zamieszczono na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy, przekazano Sołtysowi w miejscowości Borsku oraz podano do publicznej wiadomości w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie internetowej: www.bip.karsin.pl
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Karsin