Nabór na stanowiska pracy

Podinspektor ds. gospodarki komunalnej i przestrzennej w Urzędzie Gminy w Karsinie.

Karsin, dnia 10 lutego 2020r.

WÓJT GMINY KARSIN

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Podinspektor ds.  gospodarki komunalnej i przestrzennej w Urzędzie Gminy w Karsinie.

nazwa stanowiska pracy

 

1.    Adres jednostki i określenie stanowiska pracy:

 

Adres jednostki: Urząd Gminy Karsin, ul. Długa 222.

Nazwa stanowiska: Podinspektor ds. gospodarki komunalnej i przestrzennej.

Wymiar czasu pracy: pełen etat.

 

2.    Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej I stopnia- inżynier;
  2. obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. znajomość prawa w szczególności w zakresie gospodarki komunalnej i przestrzennej;
  5. rzetelność i terminowość oraz dbałość o własny rozwój zawodowy;
  6. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  7. nieposzlakowana opinia.

 

3.    Wymagania dodatkowe:

  1. preferowane doświadczenie zawodowe na stanowisku w zakresie dróg oraz gospodarki komunalnej i przestrzennej;
  2. komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole;
  3. umiejętność obsługi komputera: pakiet MS Office, Word, Exsel.

 

4.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:


I. W zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego

  1. Wydawanie wypisów i zaświadczeń z miejscowego planu oraz studium zagospodarowania przestrzennego.

II. W  zakresie gospodarki komunalnej

  1. Utrzymanie odpowiedniego stanu technicznego  ulic, placów, parkingów i mostów.
  2. Prowadzenie nadzoru nad funkcjonowaniem urządzeń komunalnych.
  3. Nadzór nad budową i modernizacją chodników i ulic.
  4. Przygotowywanie zamówień i zakupów dla bieżących potrzeb gminy i jednostek podległych.
  5. Zgłaszanie i nadzór nad usuwaniem awarii sieci teletechnicznych.
  6. Koordynacja w zakresie usuwania awarii sieci elektroenergetycznej oraz punktów oświetlenia ulicznego.

III. W zakresie dróg

  1. Utrzymanie dróg gminnych i mostów.
  2. Sprawowanie nadzoru nad przejazdami kolejowymi oraz prowadzenie sprawozdań i badań  natężenia ruchu i widoczności.
  3. Prowadzenie uzgodnień w zakresie zajęcia pasa drogowego (lokalizacji urządzeń).
  4. Sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem dróg gminnych podczas okresu zimowego.
  5. Wydawanie decyzji o naliczaniu opłat za zajęcie pasa drogowego oraz sporządzanie umów dot. umieszczenia urządzeń w pasie drogowym.
  6. Obiór powykonawczy robót odbywających się w pasie drogowym.

IV. Gospodarka lokalami

  1. Gospodarowanie zasobem mieszkaniowym na terenie gminy.
  2. Sporządzanie umów najmu lokali mieszkaniowych.
  3. Nadzór nad utrzymywaniem odpowiedniego stanu technicznego budynków komunalnych będących w bezpośrednim zarządzie gminy.

V. W zakresie inwestycji i gospodarki rolnej

  1. Czynny udział podczas prowadzenia inwestycji budowlanych, oględzin, przeglądów, przekazywanie i odbiór budowy.
  2. Przygotowywanie i składanie rozliczeń wniosków o dofinansowania ze środków unijnych (współpraca w ramach referatu).

VI. Pozostałe

  1. Udział w komisjach przeprowadzających kontrole w terenie.
  2. Współpraca z innymi pracownikami w Referacie Rozwoju Gospodarczego i Ochrony Środowiska.
  3. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta Gminy i Kierownika Referatu Rozwoju Gospodarczego i Ochrony Środowiska.
  4. Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych zgodnie z ustawą z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 168 z późn.zm.) w zakresie powierzonych czynności.
 

5.    Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys – curriculum vitae,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. odpis lub uwierzytelniona kserokopia dyplomu szkoły wyższej;
  5. kserokopia świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy i staż pracy (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
  7. oświadczenie kandydata/tki że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  9. kserokopia dokumentu(poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność.

 

W przypadku niedostarczenia kompletu wymienionych dokumentów, kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

 

6.    Dodatkowe informacje:

 

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt. 4b ustawy o pracownikach samorządowych- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia  wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Karsin w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

 

7.    Miejsce i termin złożenia dokumentów.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Urzędzie Gminy Karsin lub pocztą na adres: Urząd Gminy Karsin, 83- 440 Karsin, ul. Długa 222 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. gospodarki komunalnej i przestrzennej w terminie do dnia 21 lutego 2020r. /nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP/.


Termin przeprowadzenia konkursu ustalono na dzień 27 lutego 2020r. o godz. 1100
w budynku Urzędu Gminy w Karsinie.


Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej  Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.karsin.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10..05.2018r. o ochronie danych osobowych t.j.(Dz. U. z 2018r. poz.1000 ze zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902)”.


W związku brakiem zgłoszeń, konkurs zostaje unieważniony. 

                                                                                     

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 lutego 2020 13:09
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marta Kulas
Ilość wyświetleń: 841
24 lutego 2020 08:09 (Marta Kulas) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
18 lutego 2020 12:47 (Łukasz Datta) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
10 lutego 2020 13:16 (Marta Kulas) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)