Nabór na stanowiska pracy

Podinspektor ds. gospodarki wodno-ściekowej i odpadów w Urzędzie Gminy w Karsinie.

Karsin, dnia 10 lutego 2020r.


WÓJT GMINY KARSIN

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Podinspektor ds.  gospodarki wodno- ściekowej i odpadów w Urzędzie Gminy w Karsinie.

nazwa stanowiska pracy

 

1.    Adres jednostki i określenie stanowiska pracy:

 

Adres jednostki: Urząd Gminy Karsin, ul. Długa 222.

Nazwa stanowiska: Podinspektor ds. gospodarki wodno- ściekowej i odpadów.

Wymiar czasu pracy: pełen etat.

 

2.    Wymagania niezbędne:


  1. wykształcenie wyższe, co najmniej I stopnia;
  2. obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. znajomość prawa w szczególności w zakresie gospodarki wodno- ściekowej i odpadów;
  5. rzetelność i terminowość oraz dbałość o własny rozwój zawodowy;
  6. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  7. nieposzlakowana opinia.

 

3.    Wymagania dodatkowe:


  1. preferowane doświadczenie zawodowe na stanowisku w zakresie gospodarki wodno- ściekowej i odpadów;
  2. komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole;
  3. umiejętność obsługi komputera: pakiet MS Office, Word, Excel.

 

4.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:


I. W obszarze gospodarki wodno – ściekowej


  1. Naliczanie wysokości opłat za wodę i odprowadzanie ścieków od odbiorców, wystawianie faktur;
  2. Przygotowywanie odpisów, umorzeń oraz rozłożenia na raty opłat za gospodarkę wod. - kan.
  3. Prowadzenie rejestru wpłat i umów mieszkańców na rozbudowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej;
  4. Współpraca z referatem księgowości w zakresie weryfikacji opłat oraz założeń do budżetu Gminy;
  5. Współpraca z pracownikami oczyszczalni ścieków i konserwatorami sieci wod. – kan. w powyższym zakresie;
 

II. W obszarze działalności regulowanej


  1. Przyjmowanie i weryfikacja wniosków dotyczących wpisów do rejestru działalności regulowanej (RDR) w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Karsin.
  2. Dokonywanie wpisów do Rejestru Działalności Regulowanej.
  3. Wydawanie zaświadczeń z Rejestru Działalności Regulowanej.
 

III. W zakresie gospodarki odpadami     

                                               

  1. Nadzór nad utrzymaniem czystości nieruchomości i miejsc komunalnych.
  2. Wydawanie opinii i postanowień w zakresie gospodarki odpadami niebezpiecznymi.
  3. Opiniowanie planów gospodarki odpadami.


IV. Realizację zadań gminy wynikających z przepisów ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie w zakresie


  1. Objęcie wszystkich właścicieli nieruchomości na terenie gminy systemem gospodarowania odpadami komunalnymi.
  2. Prowadzenie monitoringu w zakresie osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia
    i odzysku innych metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych
    do składowania.
  3. Prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi.
  4. Udostępnianie na stronie internetowej gminy Karsin oraz w sposób zwyczajowo przyjęty informacji o podmiotach odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, miejscach zagospodarowania przez podmioty odbierających od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych, osiągniętych przez gminę oraz podmioty odbierające odpady komunalne w danym roku kalendarzowym wymaganych poziomów recyklingu, punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych i firmach zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny pochodzący z gospodarstw domowych.
  5. Dokonywanie według wskazań wynikających z ustawy, corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi, w celu weryfikacji możliwości technicznych i organizacyjnych gminy w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi.
  6. Opracowywanie decyzji ustalających wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  7. Utworzenie i stałe aktualizowanie bazy danych gminnego rejestru właścicieli nieruchomości zamieszkałych, objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi oraz monitorowanie sposobu wywiązywania się przez nich z obowiązków nałożonych ustawą.
  8. Prowadzenie ewidencji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  9. Prowadzenie egzekucji należności pieniężnych z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  10. Sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów ustawy na terenie gminy.
  11. Wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w opłacie bądź stwierdzających stan zadłużenia.
  12. Prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie realizowanych przez gminę zadań związanych z wymiarem i poborem opłaty za odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych.
 

V. Pozostałe


  1. Udział w komisjach przeprowadzających kontrole w terenie.
  2. Współpraca z innymi pracownikami w Referacie Rozwoju Gospodarczego i Ochrony Środowiska.
  3. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta Gminy i Kierownika Referatu Rozwoju Gospodarczego i Ochrony Środowiska.
  4. Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych zgodnie z ustawą z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 168 z późn.zm.) w zakresie powierzonych czynności.


5.    Wymagane dokumenty:


  1. list motywacyjny,
  2. życiorys – curriculum vitae,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. odpis lub uwierzytelniona kserokopia dyplomu szkoły wyższej;
  5. kserokopia świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy i staż pracy (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
  7. oświadczenie kandydata/tki że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  9. kserokopia dokumentu(poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność.

 

W przypadku niedostarczenia kompletu wymienionych dokumentów, kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

 

6.    Dodatkowe informacje:

 

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt. 4b ustawy o pracownikach samorządowych- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia  wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Karsin w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

 

7.    Miejsce i termin złożenia dokumentów.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Urzędzie Gminy Karsin lub pocztą na adres: Urząd Gminy Karsin, 83- 440 Karsin, ul. Długa 222 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. gospodarki wodno- ściekowej i odpadów w terminie do dnia 21 lutego 2020r. /nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP/.


Termin przeprowadzenia konkursu ustalono na dzień 28 lutego 2020r. o godz. 1100
w budynku Urzędu Gminy w Karsinie.


Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej  Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.karsin.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych t.j.(Dz. U. z 2018r. poz.1000 ze zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902)”.





Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 lutego 2020 13:27
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marta Kulas
Ilość wyświetleń: 1304
05 marca 2020 13:37 (Łukasz Datta) - Dodanie załącznika [informacja_o_wynikach_naboru.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 marca 2020 09:53 (Marta Kulas) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 marca 2020 09:00 (Marta Kulas) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)