Nabór na stanowiska pracy

Podinspektora ds. obsługi Rady Gminy i obsługi informatycznej

WÓJT GMINY KARSIN

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Podinspektor ds. obsługi Rady Gminy i obsługi informatycznej.

 

  1. Adres jednostki i określenie stanowiska pracy:

Adres jednostki: Urząd Gminy Karsin, ul. Długa 222.

Nazwa stanowiska: Podinspektor ds. obsługi Rady Gminy i obsługi informatycznej.

Wymiar czasu pracy: pełen etat.

 

2. Zakres obowiązków:

W obszarze obsługi Rady Gminy:

  • obsługa kancelaryjno-techniczna Rady Gminy oraz posiedzeń komisji, a w szczególności przygotowywanie i protokołowanie posiedzeń sesji Rady Gminy oraz posiedzeń Komisji;

  • prowadzenie bieżącej korespondencji i spraw Rady Gminy w porozumieniu z Przewodniczącym Rady Gminy, a w razie jego nieobecności z jego zastępcami;

  • przygotowywanie i przekazywanie radnym niezbędnych informacji i materiałów dotyczących Sesji Rady i posiedzeń Komisji;

  • przygotowywanie i publikacja transkrypcji nagrań wideo z posiedzeń Rady Gminy;

  • wykonywanie czynności w zakresie archiwizowania dokumentów Rady Gminy;

  • prowadzenie spraw oświadczeń majątkowych składanych Przewodniczącemu Rady Gminy;

  • przekazywanie do realizacji wniosków z sesji Rady Gminy i poszczególnych komisji;

  • prowadzenie rejestru uchwał;

  • przygotowywanie oraz przekazywanie uchwał do publikacji w Dzienniku Urzędowym oraz do organów nadzoru;

  • współpraca z sekretarzem gminy podczas wyborów na sołtysów oraz rad sołeckich;

  • współpraca z sołectwami;

  • wykonywanie innych czynności zleconych przez Przewodniczącego Rady Gminy.

 

W obszarze obsługi informatycznej:

  • dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows;

  • dobra znajomość pakietów biurowych Microsoft Office, OpenOffice;

  • redagowanie oraz zarządzanie publikowaniem informacji w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na witrynie internetowej Urzędu Gminy Karsin;

  • instalacja i konfiguracja stacji roboczych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania biurowego oraz poczty elektronicznej;

  • udzielanie pomocy w problemach związanych z eksploatacją stacji roboczych, urządzeń peryferyjnych, w tym naprawy bieżące;

  • nadzór nad wykonywaniem usług gwarancyjnych oraz serwisu pogwarancyjnego sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych;

  • prowadzenie ewidencji sprzętu i oprogramowania zgodnie z obowiązującymi przepisami.

  • zastępowanie na wypadek nieobecności Kierownika Referatu Organizacyjno-Gospodarczego;

  • stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych;

  • wykonywania innych poleceń wydanych przez Wójta Gminy.


3. Wymagania konieczne:

  • spełnienie wymogów określonych w art. 6 ust. 1 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) określonych dla stanowisk urzędniczych,

  • wykształcenie wyższe co najmniej pierwszego stopnia,

  • biegła obsługa oprogramowania MS Office (Word, Excel),

  • odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność, terminowość, dobra samoorganizacja, zdolność do pracy pod presją czasu,

  • niekaralność.

 

4. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

 

5. Wymagane dokumenty:

  • CV i list motywacyjny,

  • kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz przebieg pracy zawodowej,

  • kserokopia dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje,

  • oświadczenie kandydata o niekaralności,

 

Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. W przypadku niedostarczenia kompletu wymienionych dokumentów, kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.


6. Dodatkowe informacje:

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt. 4b ustawy o pracownikach samorządowych - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. w lutym 2023 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Karsin w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

7. Miejsce i termin złożenia dokumentów.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Urzędzie Gminy Karsin lub pocztą na adres: Urząd Gminy Karsin, 83-440 Karsin, ul. Długa 222 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. obsługi Rady Gminy i obsługi informatycznej w terminie do dnia 18 marca 2024 r. /nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP/.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej  Biuletynu Informacji Publicznej (www.karsin.ires.pl) oraz na tablicy ogłoszeń.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz.1182 ze zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902)”.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 marca 2024 19:55
Dokument wprowadzony do BIP przez: Łukasz Datta
Ilość wyświetleń: 735
03 kwietnia 2024 14:07 (Łukasz Datta) - Dodanie załącznika [informacja_o_wynikach_naboru_2.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 marca 2024 09:05 (Łukasz Datta) - Dodanie załącznika [lista_kandydatow.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
05 marca 2024 07:12 (Łukasz Datta) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)