WÓJT GMINY KARSIN
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektor ds. obsługi Rady Gminy i obsługi informatycznej.
1. Adres jednostki i określenie stanowiska pracy:
Adres jednostki: Urząd Gminy Karsin, ul. Długa 222.
Nazwa stanowiska: Podinspektor ds. obsługi Rady Gminy i obsługi informatycznej.
Wymiar czasu pracy: pełen etat.
2. Zakres obowiązków:
W obszarze obsługi Rady Gminy:
obsługa kancelaryjno-techniczna Rady Gminy oraz posiedzeń komisji, a w szczególności przygotowywanie i protokołowanie posiedzeń sesji Rady Gminy oraz posiedzeń Komisji;
prowadzenie bieżącej korespondencji i spraw Rady Gminy w porozumieniu z Przewodniczącym Rady Gminy, a w razie jego nieobecności z jego zastępcami;
przygotowywanie i przekazywanie radnym niezbędnych informacji i materiałów dotyczących Sesji Rady i posiedzeń Komisji;
przygotowywanie i publikacja transkrypcji nagrań wideo z posiedzeń Rady Gminy;
wykonywanie czynności w zakresie archiwizowania dokumentów Rady Gminy;
prowadzenie spraw oświadczeń majątkowych składanych Przewodniczącemu Rady Gminy;
przekazywanie do realizacji wniosków z sesji Rady Gminy i poszczególnych komisji;
prowadzenie rejestru uchwał;
przygotowywanie oraz przekazywanie uchwał do publikacji w Dzienniku Urzędowym oraz do organów nadzoru;
współpraca z sekretarzem gminy podczas wyborów na sołtysów oraz rad sołeckich;
współpraca z sołectwami;
wykonywanie innych czynności zleconych przez Przewodniczącego Rady Gminy.
W obszarze obsługi informatycznej:
dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows;
dobra znajomość pakietów biurowych Microsoft Office, OpenOffice;
redagowanie oraz zarządzanie publikowaniem informacji w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na witrynie internetowej Urzędu Gminy Karsin;
instalacja i konfiguracja stacji roboczych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania biurowego oraz poczty elektronicznej;
udzielanie pomocy w problemach związanych z eksploatacją stacji roboczych, urządzeń peryferyjnych, w tym naprawy bieżące;
nadzór nad wykonywaniem usług gwarancyjnych oraz serwisu pogwarancyjnego sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych;
prowadzenie ewidencji sprzętu i oprogramowania zgodnie z obowiązującymi przepisami.
zastępowanie na wypadek nieobecności Kierownika Referatu Organizacyjno-Gospodarczego;
stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych;
wykonywania innych poleceń wydanych przez Wójta Gminy.
3. Wymagania konieczne:
spełnienie wymogów określonych w art. 6 ust. 1 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) określonych dla stanowisk urzędniczych,
wykształcenie wyższe co najmniej pierwszego stopnia,
biegła obsługa oprogramowania MS Office (Word, Excel),
odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność, terminowość, dobra samoorganizacja, zdolność do pracy pod presją czasu,
niekaralność.
4. Wymagania dodatkowe:
znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
5. Wymagane dokumenty:
CV i list motywacyjny,
kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz przebieg pracy zawodowej,
kserokopia dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje,
oświadczenie kandydata o niekaralności,
Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. W przypadku niedostarczenia kompletu wymienionych dokumentów, kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
6. Dodatkowe informacje:
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt. 4b ustawy o pracownikach samorządowych - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. w lutym 2023 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Karsin w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.
7. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Urzędzie Gminy Karsin lub pocztą na adres: Urząd Gminy Karsin, 83-440 Karsin, ul. Długa 222 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. obsługi Rady Gminy i obsługi informatycznej w terminie do dnia 18 marca 2024 r. /nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP/.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.karsin.ires.pl) oraz na tablicy ogłoszeń.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz.1182 ze zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902)”.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Karsin