Nabór na stanowiska pracy

Podinspektor ds. dowodów osobistych

WÓJT GMINY KARSIN

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Podinspektor ds. dowodów osobistych

/nazwa stanowiska pracy/

 

  1. Adres jednostki i określenie stanowiska pracy:

Adres jednostki: Urząd Gminy Karsin, ul. Długa 222.

Nazwa stanowiska: Podinspektor ds. dowodów osobistych.

Wymiar czasu pracy: pełen etat.

 

2. Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie spraw wynikających z ustawy – Prawo o aktach stanu cywilnego w ramach posiadanych uprawnień, w tym:

a)      przygotowywanie projektów decyzji i postanowień Kierownika USC;

b)      wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego;

c)      wprowadzanie przypisków do ksiąg stanu cywilnego.

  • Przechowywanie i dbanie o konserwację ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych.
  • Sporządzanie wniosków o nadanie medali jubilatom, za długoletnie pożycie małżeńskie.
  • Realizacja zadań wynikających z ustawy o ewidencji ludności i o dowodach osobistych.
  • Prowadzenie rejestru ewidencji ludności „ELUD”.
  • Prowadzenie rejestru wyborców.
  • Sporządzanie spisów wyborców.
  • Udzielanie i cofanie pozwoleń na przeprowadzanie zgromadzeń publicznych oraz dokonywania kontroli dokumentacji związanej z przeprowadzaniem zgromadzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Ewidencjonowanie działalności stowarzyszeń i organizacji społecznych oraz prowadzenie współpracy z organizacjami pozarządowymi.
  • Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej konkursów ogłaszanych na podstawie ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie oraz kontrola sprawozdań finansowych przedstawianych przez organizacje pozarządowe po zakończeniu zrealizowanych zadań.
  • Prowadzenie archiwum zakładowego.
  • Znajomość Ustawy o Ewidencji Ludności i Dowodach Osobistych
  • Zastępstwo w czasie nieobecności Kierownika USC.
  • Zastępstwo w czasie nieobecności Podinspektora ds. Obsługi Rady Gminy.
  • Wykonywanie innych poleceń zleconych przez Wójta Gminy.


    3. Wymagania konieczne:

  • spełnienie wymogów określonych w art. 6 ust. 1 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) określonych dla stanowisk urzędniczych,
  • wykształcenie wyższe,
  • odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność, terminowość, dobra samoorganizacja, zdolność do pracy pod presją czasu,
  • niekaralność.


    4. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość przepisów ustaw: Prawo o aktach stanu cywilnego, Kodeks rodzinny i opiekuńczy, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o zmianie imienia i nazwiska, ustawy o opłacie skarbowej,
  • znajomość obsługi komputera,
  • prawo jazdy kat. B.


    5. Wymagane dokumenty:

  • CV i list motywacyjny,
  • kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz przebieg pracy zawodowej,
  • kserokopia dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje,
  • oświadczenie kandydata o niekaralności,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

    W przypadku niedostarczenia kompletu wymienionych dokumentów, kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

  6. Dodatkowe informacje:
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt. 4b ustawy o pracownikach samorządowych - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. w sierpniu 2024 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Karsin w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

 

7. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Urzędzie Gminy Karsin lub pocztą na adres: Urząd Gminy Karsin, 83-440 Karsin, ul. Długa 222
z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. dowodów osobistych w terminie do dnia 13 września 2024 r. /nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP/.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej  Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.karsin.pl) oraz na tablicy ogłoszeń.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz.1182 ze zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych
(t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902)”.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 września 2024 07:21
Dokument wprowadzony do BIP przez: Łukasz Datta
Ilość wyświetleń: 1584
24 września 2024 07:32 (Łukasz Datta) - Dodanie załącznika [informacja_o_wynikach_naboru.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 września 2024 14:03 (Łukasz Datta) - Dodanie załącznika [lista_kandydatow_spelniajacych_wymagania_formalne.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 września 2024 12:45 (Marta Kulas) - Dodanie załącznika [klauzula_dow_os.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)