WÓJT GMINY KARSIN
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektor ds. geodezji, planowania przestrzennego i gospodarki gruntami.
nazwa stanowiska pracy
1. Adres jednostki i określenie stanowiska pracy:
Adres jednostki: Urząd Gminy Karsin, ul. Długa 222.
Nazwa stanowiska: Podinspektor ds. geodezji, planowani przestrzennego i gospodarki gruntami.
Wymiar czasu pracy: pełen etat.
2. ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Wydawanie decyzji z tyt. wzrostu wartości działek po uchwaleniu zmiany do planu zagospodarowania przestrzennego.
- Informacyjne prowadzenie ewidencji gruntów.
- Przygotowywanie wniosków i materiałów do komunalizacji gruntów.
- Wykonywanie niezbędnych czynności dla wydawania decyzji administracyjnych w zakresie przejęcia, przekazania i sprzedaży gruntów.
- Wydawanie postanowień i decyzji na rozgraniczenie działek oraz podział działek.
- Badanie ksiąg wieczystych i zakładanie nowych dla nieruchomości gminnych.
- Prowadzenie gospodarki gruntami stanowiącej własność gminy.
- Przygotowywanie przetargów na sprzedaż i dzierżawę nieruchomości gminnych.
- Wydawanie decyzji o przekazaniu gruntów gminy w zarząd lub użytkowanie wieczyste.
- Prowadzenie oraz przygotowywanie materiałów związanych z nadawaniem nazw miejscowości i ulic.
- Nadawanie numerów budynkom oddawanym do użytku.
- Prowadzenie spraw z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.
- Przygotowywanie i przedkładanie do uchwalenia radzie gminy miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
- Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu.
- Wydawanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
- Składanie wniosków o wpis do rejestru zabytków dóbr kultury nieruchomości.
- Działanie w porozumieniu z wojewódzkim i powiatowym konserwatorem zabytków w zakresie użytkowania obiektu zabytkowego zgodnie z zasadami opieki nad zabytkami.
- Udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie – Prawo zamówień publicznych.
3. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- spełnienie wymogów określonych w art. 6 ust. 1 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r., poz. 530) określonych dla stanowisk urzędniczych;
- wykształcenie wyższe techniczne (inżynier) o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku;
- dobra znajomość przepisów prawa w zakresie prawa budowlanego, planowania przestrzennego i gospodarki gruntami;
- biegła obsługa oprogramowania MS Office (Word, Excel);
- odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność, terminowość, dobra samoorganizacja, zdolność do pracy pod presją czasu;
- niekaralność.
4. WYMAGANIA DODATKOWE:
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- umiejętność interpretacji stosowania w praktyce przepisów prawa;
- znajomość procedur administracyjnych: kodeks postepowania administracyjnego, przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, instrukcji kancelaryjnej, ustawy o finansach publicznych;
- prawo jazdy kat. B.
5. WYMAGANE DOKUMENTY:
- CV i list motywacyjny;
- kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz przebieg pracy zawodowej,
- kserokopia dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje,
- oświadczenie kandydata o niekaralności,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata/tki że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- kserokopia dokumentu(poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność.
W przypadku niedostarczenia kompletu wymienionych dokumentów, kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
6. Dodatkowe informacje:
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt. 4b ustawy o pracownikach samorządowych - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. w lipcu 2024 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Karsin w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.
7. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Urzędzie Gminy Karsin lub pocztą na adres: Urząd Gminy Karsin, 83- 440 Karsin, ul. Długa 222 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. geodezji, planowani przestrzennego i gospodarki gruntami. w terminie do dnia 19 września 2024r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP).
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.karsin.pl) oraz na tablicy ogłoszeń.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzonej klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz.1781) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530 z późn. zm.)”.