Nabór na stanowiska pracy

Podinspektor ds. geodezji, planowania przestrzennego i gospodarki gruntami.

WÓJT GMINY KARSIN

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

Podinspektor ds. geodezji, planowania przestrzennego i gospodarki gruntami.
nazwa stanowiska pracy

 

1. Adres jednostki i określenie stanowiska pracy:

Adres jednostki: Urząd Gminy Karsin, ul. Długa 222.

Nazwa stanowiska: Podinspektor ds. geodezji, planowani przestrzennego i gospodarki gruntami.

Wymiar czasu pracy: pełen etat.

 

2. ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  1. Wydawanie decyzji z tyt. wzrostu wartości działek po uchwaleniu zmiany do planu zagospodarowania przestrzennego.
  2. Informacyjne prowadzenie ewidencji gruntów.
  3. Przygotowywanie wniosków i materiałów do komunalizacji gruntów.
  4. Wykonywanie niezbędnych czynności dla wydawania decyzji administracyjnych w zakresie przejęcia, przekazania i sprzedaży gruntów.
  5. Wydawanie postanowień i decyzji na rozgraniczenie działek oraz podział działek.
  6. Badanie ksiąg wieczystych i zakładanie nowych dla nieruchomości gminnych.
  7. Prowadzenie gospodarki gruntami stanowiącej własność gminy.
  8. Przygotowywanie przetargów na sprzedaż i dzierżawę nieruchomości gminnych.
  9. Wydawanie decyzji o przekazaniu gruntów gminy w zarząd lub użytkowanie wieczyste.
  10. Prowadzenie oraz przygotowywanie materiałów związanych z nadawaniem nazw miejscowości i ulic.
  11. Nadawanie numerów budynkom oddawanym do użytku.
  12. Prowadzenie spraw z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.
  13. Przygotowywanie i przedkładanie do uchwalenia radzie gminy miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
  14. Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu.
  15. Wydawanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
  16. Składanie wniosków o wpis do rejestru zabytków dóbr kultury nieruchomości.
  17. Działanie w porozumieniu z wojewódzkim i powiatowym konserwatorem zabytków w zakresie użytkowania obiektu zabytkowego zgodnie z zasadami opieki nad zabytkami.
  18. Udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie – Prawo zamówień publicznych.

 

3. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  1. spełnienie wymogów określonych w art. 6 ust. 1 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r., poz. 530) określonych dla stanowisk urzędniczych;
  2. wykształcenie wyższe techniczne (inżynier) o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku;
  3. dobra znajomość przepisów prawa w zakresie prawa budowlanego, planowania przestrzennego i gospodarki gruntami;
  4. biegła obsługa oprogramowania MS Office (Word, Excel);
  5. odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność, terminowość, dobra samoorganizacja, zdolność do pracy pod presją czasu;
  6. niekaralność.

 

4. WYMAGANIA DODATKOWE:

  1. doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  2. umiejętność interpretacji stosowania w praktyce przepisów prawa;
  3. znajomość procedur administracyjnych: kodeks postepowania administracyjnego, przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, instrukcji kancelaryjnej, ustawy o finansach publicznych;
  4. prawo jazdy kat. B.

 

5. WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. CV i list motywacyjny;
  2. kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz przebieg pracy zawodowej,
  3. kserokopia dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje,
  4. oświadczenie kandydata o niekaralności,
  5. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
  6. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  7. oświadczenie kandydata/tki że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  9. kserokopia dokumentu(poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność.

 W przypadku niedostarczenia kompletu wymienionych dokumentów, kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

 

6. Dodatkowe informacje:

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt. 4b ustawy o pracownikach samorządowych - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. w lipcu 2024 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Karsin w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%. 

 

7. Miejsce i termin złożenia dokumentów.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Urzędzie Gminy Karsin lub pocztą na adres: Urząd Gminy Karsin, 83- 440 Karsin, ul. Długa 222 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. geodezji, planowani przestrzennego i gospodarki gruntami. w terminie do dnia 19 września 2024r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP).

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej  Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.karsin.pl) oraz na tablicy ogłoszeń.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzonej klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz.1781) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530 z późn. zm.)”.

 

 

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Organizacyjno-Gospodarczy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Edyta Michałowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 września 2024 12:18
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marta Kulas
Ilość wyświetleń: 751
27 września 2024 07:24 (Łukasz Datta) - Dodanie załącznika [informacja_o_wynikach_naboru.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 września 2024 08:42 (Łukasz Datta) - Dodanie załącznika [lista_kandydatow_spelniajacych_wymagania_formalne.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 września 2024 12:48 (Marta Kulas) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)