Karsin, dnia 3 marca 2020r.
WÓJT GMINY KARSIN
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Podinspektor ds. gospodarki komunalnej i przestrzennej w Urzędzie Gminy Karsin.
nazwa stanowiska pracy
1. Adres jednostki i określenie stanowiska pracy:
Adres jednostki: Urząd Gminy Karsin, ul. Długa 222.
Nazwa stanowiska: Podinspektor ds. gospodarki komunalnej i przestrzennej.
Wymiar czasu pracy: pełen etat.
2. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie, mile widziane techniczne;
- obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- znajomość prawa w szczególności w zakresie gospodarki komunalnej i przestrzennej;
- znajomość ustawy o drogach publicznych;
- znajomość KPA;
- znajomość ustawy o opłacie skarbowej;
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym i pracownikach samorządowych;
- rzetelność i terminowość oraz dbałość o własny rozwój zawodowy;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia.
3. Wymagania dodatkowe:
- preferowane doświadczenie zawodowe na stanowisku w zakresie dróg oraz gospodarki komunalnej i przestrzennej;
- komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność obsługi komputera: pakiet MS Office, Word, Excel.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
I. W zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego
- Wydawanie wypisów i zaświadczeń z miejscowego planu oraz studium zagospodarowania przestrzennego.
II. W zakresie gospodarki komunalnej
- Utrzymanie odpowiedniego stanu technicznego ulic, placów, parkingów i mostów.
- Prowadzenie nadzoru nad funkcjonowaniem urządzeń komunalnych.
- Nadzór nad budową i modernizacją chodników i ulic.
- Przygotowywanie zamówień i zakupów dla bieżących potrzeb gminy i jednostek podległych.
- Zgłaszanie i nadzór nad usuwaniem awarii sieci teletechnicznych.
- Koordynacja w zakresie usuwania awarii sieci elektroenergetycznej oraz punktów oświetlenia ulicznego.
III. W zakresie dróg
- Utrzymanie dróg gminnych i mostów.
- Sprawowanie nadzoru nad przejazdami kolejowymi oraz prowadzenie sprawozdań i badań natężenia ruchu i widoczności.
- Prowadzenie uzgodnień w zakresie zajęcia pasa drogowego (lokalizacji urządzeń).
- Sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem dróg gminnych podczas okresu zimowego.
- Wydawanie decyzji o naliczaniu opłat za zajęcie pasa drogowego oraz sporządzanie umów dot. umieszczenia urządzeń w pasie drogowym.
- Obiór powykonawczy robót odbywających się w pasie drogowym.
IV. Gospodarka lokalami
- Gospodarowanie zasobem mieszkaniowym na terenie gminy.
- Sporządzanie umów najmu lokali mieszkaniowych.
- Nadzór nad utrzymywaniem odpowiedniego stanu technicznego budynków komunalnych będących w bezpośrednim zarządzie gminy.
V. W zakresie inwestycji i gospodarki rolnej
- Czynny udział podczas prowadzenia inwestycji budowlanych, oględzin, przeglądów, przekazywanie i odbiór budowy.
- Przygotowywanie i składanie rozliczeń wniosków o dofinansowania ze środków unijnych (współpraca w ramach referatu).
VI. Pozostałe
- Udział w komisjach przeprowadzających kontrole w terenie.
- Współpraca z innymi pracownikami w Referacie Rozwoju Gospodarczego i Ochrony Środowiska.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta Gminy i Kierownika Referatu Rozwoju Gospodarczego i Ochrony Środowiska.
- Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych zgodnie z ustawą z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 168 z późn.zm.) w zakresie powierzonych czynności.
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- odpis lub uwierzytelniona kserokopia dyplomu szkoły wyższej;
- kserokopia świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy i staż pracy (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
- kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
- oświadczenie kandydata/tki że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność.
W przypadku niedostarczenia kompletu wymienionych dokumentów, kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
6. Dodatkowe informacje:
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt. 4b ustawy o pracownikach samorządowych- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Karsin w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.
7. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Urzędzie Gminy Karsin lub pocztą na adres: Urząd Gminy Karsin, 83- 440 Karsin, ul. Długa 222 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. gospodarki komunalnej i przestrzennej w terminie do dnia 16 marca 2020 r. /nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP/.
O terminie przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.karsin.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10..05.2018r. o ochronie danych osobowych t.j.(Dz. U. z 2018r. poz.1000 ze zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902)”.